I shall start typing in Malay.

Aku berasa sungguh seronok dan tenang pada waktu rehat pertama.
Temanku sedang mengeluarkan bunyi-bunyi yang kelakar.
Lalu aku terlihat gelagat seseorang itu yang berdiri di belakang temanku.
Aku tertawa kuat, tidak dapat menahan perasaan geli hati.
Amat aneh, seperti orang itu tahu akan percakapan kami.

Pada waktu pulang pula, langit mula mendung.
Lama-kelamaan, hujan gerimis turun ke bumi.
Tanpa sengaja, aku mula menyanyikan sebaris dari lagu berjudul "Thunder".
Dengan itu, hujan lebat mula membasahi tubuhku dan tubuh teman-temanku.
Kami terpaksa berlari apabila berada di persimpangan yang tidak berteduh.
Walaupun kami basah kuyup, ia amat menyeronokkan.
Bilakah lagi akan aku dapat merasai sebegitu?




*CLAPCLAP*

Lol, self-appraisal.

Okay, I'm tired now.
This week is going to be over soon.
I'm booked to the maximum.
Next week, I will have the same routine too.
Next next week too.
& the week after, my parents will fly away.
Gosh, I'm so sad.

Seiously, it's not sarcasm.











Kay, bye!

Comments

Popular posts from this blog

The Art Of Letting

What Did I Want To Be